ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ
ΜΑΓΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Μηχανικός Λογισμικού

Ο Γιάννης γεννήθηκε στην Πτολεμαΐδα τον Αύγουστο του 1981. Το 1990 ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με πραγματικό κώδικα και σε ηλικία μόλις 13 ετών κατάφερε να γράψει το πρώτο του αξιόλογο πρόγραμμα – το γνωστό σε όλους παιχνίδι (ελληνικής κατασκευής) Arcanoid, σε γλώσσα BASIC. Τον ίδιο χρόνο απέκτησε και το πρώτο του πτυχίο από το εργαστήρι ελευθέρων σπουδών LOGICA, έχοντας ολοκληρώσει μια σειρά από σύγχρονες για την εποχή ενότητες του κλάδου της πληροφορικής, όπως προγραμματισμό, ρομποτική, βάσεις δεδομένων, διαχείριση λογισμικού, δακτυλογράφηση κ.α. Το 1999 τελείωσε το λύκειο και ένα χρόνο μετά, αφού πέρασε όλες τις απαραίτητες εξετάσεις, έφυγε για την Αγγλία και πιο συγκεκριμένα το Birmingham, όπου και ξεκίνησε τις σπουδές του στον τομέα του προγραμματισμού. Αυτό αποτέλεσε ένα μεγάλο βήμα στην καριέρα του Γιάννη, αφού μέσα σε διάστημα τεσσάρων ετών κατάφερε να περάσει μία σειρά από 80 ενότητες, 50 εκ των οποίων ήταν στον τομέα του προγραμματισμού, 14 στις βάσεις δεδομένων, 12 στη διοίκηση επιχειρήσεων και 4 στην αγγλική φιλολογία. Το 2004 αποφοίτησε από το U.C.E. – πλέον University of Birmingham - Millennium Point, με τον τίτλο του «Μηχανικού Λογισμικού». Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, αναγνώρισε το πτυχίο του και ξεκίνησε την πρώτη του συνεργασία με ελληνική εταιρία, στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για την «Hellas Πληροφορική». Τον ίδιο χρόνο ολοκλήρωσε και μία νέα σειρά από ενότητες προγραμματισμού και σχεδίασης, επενδύοντας πλέον στις γνώσεις του προγραμματισμού πάνω σε διαδικτυακές εφαρμογές και στις σύγχρονες μεθόδους σχεδιασμού ιστοσελίδων. Το 2006 γύρισε στον τόπο από όπου ξεκίνησε την πληροφορική, στην Πτολεμαΐδα, όπου και άνοιξε το δικό του γραφείο παρέχοντας υπηρεσίες προγραμματισμού, σχεδιασμού ιστοσελίδων, βάσεων δεδομένων αλλά και Service Η/Υ. Το 2010 και για ενάμιση χρόνο, συνεργάστηκε με την διαφημιστική εταιρία «The Partners», που εδρεύει στην Κατερίνη. Την άνοιξη του 2011 και αφού ολοκλήρωσε όλα τα Projects που του ζητήθηκαν, επέστρεψε στην Πτολεμαΐδα και πλέον βρίσκεται σε νέο γραφείο επί της οδού 25ης Μαρτίου 23 (1ος όροφος).


HEADER PROGRAMMER
ΑΡΣΕΝΙΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
Προγραμματιστής

Ο Κώστας είναι ένας δραστήριος και δημιουργικός νέος, με μεγάλη αγάπη για την τεχνολογία, τον προγραμματισμό και τα video games, αφού από μικρή ηλικία σκάλιζε, χαλούσε και ξαναέφτιαχνε τον πρώτο του Η/Υ. Γεννημένος τον Μάρτιο του 1992 και απόφοιτος του τμήματος Επιχειρησιακής Πληροφορικής του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας των Γρεβενών, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στον κλάδο του διαδικτυακού προγραμματισμού και πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας. Η εμπειρία του στο χώρο του Web Development προέρχεται από την Πτυχιακή του εργασία, η οποία ήταν, η ανάλυση, ο σχεδιασμός και η κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (E-shop / E-Commerce), με βαθμό Άριστα (10) και στην συνέχεια η πρακτική του άσκηση στο γραφείο του Μηχανικού Λογισμικού κ. Μάγγου Ιωάννη, κάτι που συνέβαλε στην περαιτέρω εξέλιξη και στο ακόνισμα των ικανοτήτων του μέσω της εργασίας που του ανατέθηκε κατά την διάρκεια αυτής της συνεργασίας. Πλέον, αποτελεί τον Header Programmer του FindUs, έχοντας διεκπεραιώσει αρκετά από τα πιο πρόσφατα έργα της εταιρίας.

  • Κρητικοί... αστροναύτες: Νέοι επιστήμονες ετοιμάζουν πρότζεκτ για διαστημικό σκάφος

Κρητικοί... αστροναύτες: Νέοι επιστήμονες ετοιμάζουν πρότζεκτ για διαστημικό σκάφος

Ένα πρότζεκτ πάνω στις τεχνολογίες αεροδιαστημικής αναπτύσσει η ομάδα «Cretan Astronaut» του «Youth Entrepreneurship Club (Συλλόγου Νεανικής Επιχειρηματικότητας)» αποδεικνύοντας τις δυνατότητες και τα οφέλη ενασχόλησης με τον κλάδο αυτό. Παράλληλα θέλει να προβάλλει την Κρήτη και να την τοποθετήσει στον παγκόσμιο χάρτη της έρευνας και τεχνολογίας.

Συγκεκριμένα, στόχος της ομάδας είναι, πρώτον, η αποστολή ενός σκάφους στο διάστημα το οποίο αποτελείται από μια πλήρως επαναχρησιμοποιήσιμη διάταξη που θα καταγράψει το ταξίδι με μία κάμερα γωνίας λήψης 360 μοιρών.

Ταυτόχρονα θα αναλύει την πορεία του σκάφους σε πραγματικό χρόνο με τη χρήση έξυπνων αλγορίθμων όσο αυτό διεξάγει μετεωρολογικές μετρήσεις και, δεύτερον, να παρουσιάσει στους εμπλεκόμενους ενδιαφερόμενους οργανισμούς πώς το κόστος πτήσης τέτοιων αποστολών μπορεί ναμειωθεί, καθιστώντας τα μέρη των σκαφών πλήρως επαναχρησιμοποιήσιμα.

Μέχρι και σήμερα, μέρος του εξοπλισμού καταστρέφεται στη στρατόσφαιρα. Για το λόγο αυτό η ομάδα “Cretan Astronaut” έχει αναπτύξει μια πρωτότυπη διάταξη, με την οποία θα μπορεί να επανακτάται ο εξοπλισμός, χωρίς να καταστρέφεται.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο γεγονός ότι ο σχεδιασμός και η κατασκευή όλων των μηχανικών και ηλεκτρονικών μερών του project, καθώς και το προγραμματιστικό μέρος, γίνονται εξ ολοκλήρου και εκ του μηδενός από την ομάδα των παιδιών.



Πηγή: https://eduadvisor.gr/2011-10-11-10-49-30/20493-kritikoi-astronaytes-neoi-epistimones-etoimazoyn-protzekt-gia-diastimiko-skafos


Επιστροφή

Σχετικά με εμάς

Η πολυετής εμπειρία μας στον τομέα του διαδικτυακού προγραμματισμού μας έχει κάνει κυρίαρχους στην κοινωνία του Internet. Παρακολουθούμε και εφαρμόζουμε κάθε τεχνολογική εξέλιξη στα έργα μας, με καθημερινή ενημέρωση και συνέπεια απέναντι στους πελάτες μας. Γνωρίζουμε πολύ καλά τις ανάγκες της αγοράς σε μία σύγχρονη κοινωνία πληροφοριών. Κάνουμε πράξη κάθε ανάγκη της επιχείρησής σας!

Περισσότερα...

Projects

  • FindUs FindUs Σχεδιάστε την ιστοσελίδα ή την εφαρμογή της επιλογής σας...
  • TheSmarts TheSmarts Βρείτε το κατάλληλο gadget για την αγαπημένη σας συσκευή...

Copyright © 2006 - 2018 FindUs.

Επιστροφή στην αρχή της σελίδας